Begin van het nieuwe jaar! - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu Begin van het nieuwe jaar! - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu

Begin van het nieuwe jaar!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

05 Januari 2014 | China, Shanghai

Heey allemaal,

Om te beginnnen, iedereen een geweldig 2014 toegewenst vanuit Shanghai!

Wij zijn nu twee dagen geleden weer aangekomen hier in Shanghai. We hebben weer een aantal heerlijke weken in Nederland gehad met familie en vrienden. Weer super om iedereen te zien en hierbij meteen een dank je wel voor alle "oppas" hulp die we gehad hebben. Jammer dat het weer niet gelukt is om iedereen te zien, maar het blijkt toch elke keer weer een onderneming om het allemaal te plannen.

Hier in Shanghai stond ons huis er iets minder schoon bij als toen we weggingen. Binnen was alles spik en span. Maar onze tuin leek op een donkergrijs oerwoud. Door het vele smog van de afgelopen weken lag er een dikke laag grijs stof op de tuinmeubelen, planten, trampoline, glijbaan en alles wat nog meer buiten stond. Alles was grijs, dat zegt natuurlijk wel echt wat over de luchtkwaliteit hier. Tessa is zelfs na een dag hier weer begonnen met hoesten, terwijl er in NL niets aan de hand was.

Verder is het weer hier wel weer ok. Het is koud, maar de afgelopen dagen heeft het zonnetje heerlijk geschenen. Niet dat we er veel van genoten hebben, want we hebben twee fijne pyama dagen ingelast om weer te wennen aan het tijdverschil en de kindjes hebben in huis gespeeld met het speelgoed dat ze al een maand niet gezien hadden.

Morgen mogen de kindjes weer naar school en dat zal wel weer wennen worden. Ze zullen vooral heel moe zijn, want ze hebben nog steeds best last van de jetlag.

Ook in 2014 probeer ik jullie op de hoogte te houden van onze tijd hier.

Liefs Hans Linda Willem Tessa en Lynn

• 05 Januari 2014 - 15:43

Sharmila:

Lieve Linda en Hans,

Natuurlijk wens ik jullie vanuit een heel koud Rotterdam ook een heel goed, gezond, gelukkig en vooral liefdevol 2014.
    Laat 2014 minstens net zoveel mooie dingen brengen als 2013. Veel geluk !!

Liefs Sharmila

• 05 Januari 2014 - 20:14

Gerrie:

Hoi Hans, Lin,Willem,Tessy en Lynn.

Fijn dat de terugreis goed is verlopen. Wat een onderneming met drie van die kleine hummels.
    Ons huis is weer tip top. Alles vingertjes ( en stempels) zijn weer verwijderd. Het is weer heeeel erg stil. !!!!
    Fijn dat jullie er waren. We hebben erg genoten van jullie allemaal.
    Veel kusjes van ons en tot in april.

• 05 Januari 2014 - 21:34

Lieke:

heey familie!
    en natuurlijk was het veeeeel te kort dat jullie hier waren!
    Maar gezellig was het wel!
    tot snel weer!
    dike knuffel voor jullie allemaal

• 25 Januari 2014 - 17:07

Fam De Jager:

he familie dekkers

wat fijn om jullie weer gezien te hebben. Het was leuk dat jullie ons een bezoekje hebben gebracht in ons nieuwe huisje. Het gewone leven is weer begonnen voor jullie want de maand is alweer bijna voorbij.
    Spreken elkaar snel weer.
    groetjes fam de jager