Halloween en maand oktober - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu Halloween en maand oktober - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu

Halloween en maand oktober

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

01 November 2012 | China, Shanghai

Heey Allemaal,

Wat gaat de tijd snel! Even een korte update van ons leven hier!
Alle spullen zijn eindelijk binnen gekomen in ons huis! Alles staat op zijn plek en begint er echt gezellig uit te zien. Voor de baby hebben we ook alles klaar staan. Dus.....van mij mag ze komen(ok, nog een dag wachten tot hans weer terug is uit India).

De kinderen doen het steeds beter op school en vinden het ook super leuk. Vorige week heb ik op school voorgelezen in het Nederlands. heel leuk om te zien dat alle kinderen aandachtig aan luisteren waren, terwijl ze helemaal niets begrepen van mijn verhaal. Willem was apetrots dat mama op school voor kwam lezen.

Deze maand ook nog naar een optreden van Wouter Hamel geweest. hier had ik afgesproken met Judith en haar vriend. Gezellig om elkaar zo te zien in Shanghai! Hoop dat jullie een mooie vakantie gehad hebben in China.

Mijn tijd vul ik voornamelijk met leuke dingen. Beetje koffie drinken met andere mamas, naar de markt gaan, winkelen, beetje scooteren en veel met de kinderen ondernemen. Heel relax nu natuurlijk zo aan het einde van de zwangerschap. Wat een luxe!!!

Ben op dit moment wel aan het balen want onze ayi heeft vanochtend de scooter kapot gemaakt. Ze wou even mijn koffer van de zitting openen, omdat de schooltassen van de kids daar inzaten. Echter mevrouw weet nog eens niet hoe een simpel raam in een huis open en dicht moet, dus een scooter is IETS te hoog gegerepen voor haar.
Ze heeft met de sleutel avn mijn kettingslot in het oplaadpunt zitten wroeten. Wat tot gevolg heeft dat er kortsluiting gemaakt is en het pinnetje helemaal doorgebrand is. HIerdoor kan ik mijn scooter(elektrisch) dus niet meer opladen. pffff...... We tellen maar een keer tot 10 zullen we zeggen!

Voor de rest mag ik natuurlijk niet klagen, want ze is super lief voor de kindjes en is verder gewoon rustig aanwezig in het gezin . We moeten al blij zijn dat ze zo eerlijk is, en het mij zelf opbiechte vanochtend.

Deze week staat in het teken van halloween. Gisteren in Tessas klas Halloween gehad en morgen heel de ochtend naar school voor Halloween van Willem. Vrijdagavond krijgen we gasten die komen eten. En hiervoor hebben we twee weken geleden de beste aankoop gedaan! We hebben namelijk een gourmetstel gekocht. Kunnen we lekker burgerlijk gourmetten met zijn allen. Wat is dat gezellig!!... Afgelopen vrijdag ook al met zijn zevenen lekker gegeten en nu komen er dus weer andere gasten die moeten gaan geloven aan de gourmet.

vandaag ben ik op jacht geweest naar een winterjas voor Willem, want het wordt nu echt koud hier. Ook geslaagd voor winterschoenen voor Tessa. Kon alleen niet kiezen dus mevrouw heeft nu 4 paar schoenen voor de winter. Voor Willem maar een paar kunnen vinden en een mooie warme winterjas.

Dat was wel weer even een korte update!

Hierbij ook een paar fotos van de halloweencostuums en tessa haar nieuwe schoenen.

kus van ons

• 01 November 2012 - 07:50

Geert En Inge:

Ha Linda

Leuk om weer een update te lezen! Fijn ook dat alles goed gaat.
    Ben benieuwd wanneer jullie kleine geboren wordt!
    Hier gaat ook alles goed morgen alweer 22 weken! Vorige week 20 weken echo gehad en alles is goed!

Heel veel plezier en succes komende weken!

Xx geert en Inge

• 01 November 2012 - 08:38

Corienne:

Wat een mooie halloween kleertjes!
    Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!

X Corienne

• 01 November 2012 - 09:14

Mireille:

Hai Meis,

Wat balen van jullie scooter...maar eerlijkheid gaat boven alles. Dat is wel echt heel fijn.

Die halloween kleertjes! Geweldig! Wij hebben gisteren ook halloween gevierd. Pim en Job waren door het dolle heen. Ik zal de foto's wel naar jouw mailadres sturen.
    Ik had een poging tot sminken gedaan. Maar dat moet dan in 1 minuut anders duurt het te lang bij de mannen....dus resultaat zie mail....

Knuffel voor die bolle buik en jullie 2 kleine prullekes.

• 01 November 2012 - 10:15

Helma:

Hoi Linda Hans en kids, het blijft leuk om te lezen hoe jullie je daar vermaken.
    Heel veel succes de komende tijd!!
    groet Helma en fam.

• 01 November 2012 - 11:56

Sharmila :

Lieve Linda,

Wat leuk om je verhalen te lezen.
    En wat goed om te horen dat alles zo goed gaat, en dat jullie het naar je zin hebben.
    Fijn ook om te horen dat alles goed gaat met de zwangerschap.
    Veel succes nog met de laatste loodjes ;-)
    Hier bij CN zijn we erg benieuwd wat het wordt. En, zoals je waarschijnlijk al op de mail las.
    Bij CN is er een enorme baby-boom aan de gang.
    Who's gonne be next?

Liefs xx

• 01 November 2012 - 13:25

Marinus En Maria:

Hoi Hans en linda,
    Mooi dat jullie al goed gesetteld zijn en dat de kinderen nu meer dan ooit kunnen genieten van een echt traditioneel, ouderwets gezin met een werkende vader en een moeder voor het huishouden, hoewel met een nanny/annie/ayi ........ Geniet ervan en straks hopelijk weer een mooie en snelle bevalling.
    Groetjes M&M

• 02 November 2012 - 22:15

Gerrie En Theo:

Wij willen foto s van die dikke buik zien voordat het te laat is!!!
    Xxx voor die 2 moppies

Hey Linda!

Wij vonden het ook erg leuk om in Shanghai af te spreken. China was nog erg leuk. Veel gezien en een goed beeld van China gekregen.

• 15 November 2012 - 12:14

Gerard En Nettie:

Hoi Linda en Hans.
    Fijn dat het zo goed gaat met jullie en de kids,en dat het goed gaat met de zwangerschap.
    Een hele fijne tijd met je ouders en met Mendy,geniet ervan.
    Heel veel groetjes en succes met de bevalling.