Maart - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu Maart - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu

Maart

Blijf op de hoogte en volg linda

05 April 2013 | China, Shanghai

Thuisfront,

Hier zijn we weer met een klein berrichtje.
Het is weer een klein maandje geleden dat we iets van ons hebben laten horen dus het wordt weer eens tijd.

Dit keer ben ik (Hans) de auteur, dus spelfouten voorbehouden :).

De laatste feiten:
1. Willem en Tess scoren een dikke plus op Manderin en Engels (Marij kun je hier volgende maand wat Nederlandse les geven? -Wellicht haak ik ook even aan-).
2. Lynn zit op mamma's pokon en groeit als kool... is geen baby meer te noemen en ze heeft een oogje op alles wat met techniek te maken heeft ;) (Trotse papa dus).
3. "Ons mam" aka "Het Moederke" aka de eeuwige Expatter heeft het nog steeds erg goed naar haar zin en gaat binnekort een Chinees paspoort aanvragen denk ik ;) ps Kettle Bellen was / is een groot success, shaping up zullen we maar zeggen.
4. Ayi - doet het goed --> beter
5. Ik ga goed, --> zie punt 1 - 4, werk ok.

Onlangs is lins vriendinnetje Anne voor een kleine 1,5 week op bezoek geweest, erg gezellig... ayi 2 is een feit. Lekker eten veel op stap.
Allemaal goed.

Klein andere belangrijk nieuwtje: Ons huis is verkocht!? Yip je leest het goed... Men kwam even melden of we onze spullen wilde pakken aangezien het huis verkocht is. Hier in China kun je zoals we al eerder gezien hebben alles verwachten ... denk je een mooi contract met de juiste voorwaarden te hebben blijft dat ze je zonder al te veel moeite op straat kunnen zetten. Net net, we moeten 20 Juni deze top Casa verlaten. Linda heeft dus de huizenjacht geopend en ik vermoed dat we hier binnen de komende 4 weken enige duidelijkheid over hebben.

Verder hebben we onze eerste ouder morgen bij Willem en Tessa op school gehad. Erg leuk, Willem moest laten zien wat hij al allemaal op school geleerd heeft: ABC's, Vormen, Tellen, Familie stamboom, waar iemand is -plaats en tijd- en gemoetstoestand. Hij (en wij) was / waren erg trots wat hij al in de korte tijd hier geleerd heeft (in het engels).

Zelf redelijk veel opreis geweest: Binnelanden van China, India en Korea.
Leuke teams, moeilijke economische tijden maar in elk van de landen voortgang en daar gaat het om.

Vooralsnog hebben we het erg naar ons zin en plannen we ergens in Juni weer terug naar Nl te komen.

We houden jullie op de hoogte.

Grt vanuit het mooie avontuurlijke Shanghai!
Fam Dekkers.

PS Marij Bram en kids, we kijken uit naar jullie komst!! Paar dagen Bejing, een koelkast vol wijn en bier... een mediacenter vol met de nieuwste animatie films.... komt dik in orde.

PS Dit keer wel wat leuke nieuwe fotos.

• 05 April 2013 - 13:00

Juup Geert En Inge :

Leuk om weer op de hoogte te zijn, succes met huizenjacht!

Groetjes uit Bakel :-)

• 05 April 2013 - 13:10

Marinus En Maria:

Ha Hans, linda en kinderen,
    Leuk te horen dat alles nog top is bij jullie, afgezien van het huisje. Maar jullie vinden ongetwijfeld wel een nieuw onderkomen. Mag dan wel wat groter zijn!!!!
    Veel succes met de zoektocht en tot ergens in juni.
    Groetjes

• 05 April 2013 - 13:31

Linda Dekkers:

heey allemaal,

Ook bij dit bericht weer.... als je de fotos onder het berichtje opend zie je ze niet allemaal. je moet naar boven gaan en dan foto's aanklikken. dan kom je bij alle 41 fotos bij dit berichtje. ook de fotos in de speeltuin en van Lynn en aardbeien plukken(de moeite waard om te kijken :) )
    x Lin

• 05 April 2013 - 13:45

Joke En Goos Zwanikken -Leenders:

Dag Linda Hans en kinderen ,
    Fijn dat jullie het goed maken ,goed om te horen dat huizenjacht overal is wij wonen goed. Gelukkig .
    Goos heeft vroeger op 6 plekken gewoond toen hij al werkte , niets van geleden JONGE mensen kunnen veel aan en kinderen nog meer.
    Geniet ervan en let op de kersen , in JUNI zijn ze hier rijp kunnen we de kinderen kersen leren eten
    Hoe smalen de aardbeien ?

Groet Goos en Joke
    Koud hier in Nederland

• 05 April 2013 - 16:03

Gerrie:

Dat is leuk Hans dat jij eens iets over jullie gezinnetje schrijft.
    Wat wordt die kleine Lynn toch een mooi meisje!!
    Dat huis zal wel goed komen. Wel een beetje jammer, maar jullie kunnen altijd nog onze bovenverdieping " huren" .
    Geniet van alles en kusjes voor jullie poepies.

• 05 April 2013 - 19:12

Mireille:

Dat was idd de moeite waard om die andere foto's ook te openen. Wat heerlijk die snoetjes van die kleintjes van jullie!
    Wel pech met het huis zeg. Maar jullie zijn voortaan professionals op het verhuis gebied.
    Succes!

• 06 April 2013 - 22:40

Fam De Jager:

zo familie de jager is weer op de hoogte.
    Wat een verhaal weer zeg, weer verhuizen, maar fam dekkers draait nergens zijn hand meer voor om, dus ook dit komt allemaal weer op zijn pootjes terecht.
    Hier alles ok, we zijn helemaal klaar met de vorst en de kou, maar gelukkig gaat de bouw wel weer verder.
    groetjes fam de jager

• 08 April 2013 - 12:48

Nienke Nakken:

Heey,

Leuk te lezen hoe goed jullie het naar jullie zin hebben daar. Veel succes met de nieuwe huizenjacht!

Groetjes Nienke