Slangenjaar - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu Slangenjaar - Reisverslag uit Shanghai, China van linda dekkers - WaarBenJij.nu

Slangenjaar

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

04 Maart 2013 | China, Shanghai

Heey allemaal,

Welkom in het jaar van de slang!

Wij hebben onze hectische weken weer achter de rug en zijn nu weer in ons vertrouwde ritme.

Eind Januari zijn we naar Nederland gegaan om Lynn aan iedereen te showen en om iedereen weer een keer te zien.
De vliegreis is goed verlopen. Ondanks dat hte natuurlijk gewoon ver is met drie kleine kinderen. De kids hebben zich voorbeeldig gedragen en waren door het dolle heen toen we in nederland waren. Wat waren ze blij om de opa's, oma's, tantes, ooms en nichtje en neefjes weer te zien!

En wat waren wij blij dat we weer schone lucht hadden om in te ademen. Wat een verschil. Moet nu weer wennen hier aan de vieze lucht, bah.

De jetlag in Nederland is ook wel meegevallen(wat we niet kunnen zeggen van de terugweg:( )

In Nederland hebben we eerst een super mooie bruiloft gehad van Pascal en Floortje. Wat waren ze mooi en wat was het leuk om iedereen weer te zien!

Op zondag had Marij een babyborrel georganiseerd voor alle vrienden: wat een drukte, 18 kindjes en 24 volwassenen, en dat in een huis! Marij nogmaals bedankt en vrienden ook bedankt voor zo 'n welkom onthaal. Net alsof we niet weggeweest zijn.

De dagen daarna hebben we veel bezoekjes afgelegd om met iedereen weer eens live bij te kletsen. niet te vergeten natuurlijk heb ik voor het eerst onze nieuwe vrienden Tijn en Lukas ontmoet(wat een scheetjes) En.... heb ik een heerlijke dag geshoped met Lieke, wat een verademing om weer "gewoon" te kunnen shoppen. Dat is iets wat ik hier wel mis. Genoeg winkels hier, maar niet echt wat om kleding naar mijn/ onze smaak te vinden.

Op woendag kwamen alle familieleden om Lynn te bewonderen. Een hele drukke dag voor ons, maar super om iedereen te kunnen zien en spreken. Ook iedereen bedankt voor het komen en de mooie cadeautjes.

Dan maak ik nu ook maar even gebruik om nog iedereen te bedanken voor de vele kaartjes en cadeautjes hier in China. Ps Tineke: jou rammelaar valt erg in de smaak bij Lynn, heel leuk!

De rest van de weken in Nederland bestonden uit, bezoek, leuke dingen doen, carnaval en opa's en oma's die veel voor ons opgepast hebben(Dank je wel daarvoor!)

En dan de terugreis.
Ook deze is goed verlopen, alleen de jetleg was des te erger.
Willem heeft een week last gehad van het tijdverschil. Hij is elke nacht wakker geweest van 23:00 tot 3:00. Elke dag werd het wat beter, maar het betekende wel dat ik de eerste week nergens energie voor had.
Maar het was ook weer fijn om hier te zijn in het normale ritme van school en al onze bezigheden.
Vorige week hebben we weer alle playdates opgepakt en deze week ga ik ook beginnen met sporten.

Ja jullie horen het goed! Nou ja ik ga een poging wagen om te gaan kettlebellen. Over 10 minuten begint mijn eerste les, dus dit verhaal ga ik dan ook afsluiten.

Volgende week laat ik jullie weten of het een succes geweest is en zal ik ook wat fotos plaatsen.

Maar voor nu, Tot snel!

Liefs van ons, uit een nu Zonnig Shanghai

  • 04 Maart 2013 - 09:51

    Geert En Inge:

    wat leuk om een verhaal te kezen wat bijna alleen uit jullie NL trip bestaat.
    Fijn dat die zo goed bevallen is maar zal ook wel druk en pittig zijn geweest, maar vooral leuk.
    Succes met sporten! En jullie dagelijkse leven oppakken.

    X geert en Inge

  • 04 Maart 2013 - 13:09

    Sharmila Nasheed:



    Lieve Linda,

    Ik heb al een tijd niets meer gelezen. En nu even in de pauze een aantal verhalen achter elkaar.
    Heerlijk om die leuke verhalen van Fam. Dekkers te lezen. Echt heel erg leuk. En wat een mooie foto's van jullie en de kids. En wat een mooie lieve Lynn......
    Wat leuk dat jullie in NL zijn geweest, dat had ik natuurlijk even gemist... jammer.

    Maar, ik ga van 3mei tot 12mei naar China. Ik ga naar Hong Kong en Shenzhen.
    Dit doe ik met studenten van de Academie, we hebben een studietrip.
    Maar, omdat ik dit wat kort vind ga ik met (waarschijnlijk) twee andere studenten verlengen en willen we nog een week naar Shanghai.
    Ik kan helaas niet te lang wegblijven omdat ik dan in de problemen kom met school.
    En 24 mei heb ik een presentatie dus dan MOET ik weer in NL zijn.

    Maar goed, wat ik natuurlijk wil vragen is, zou je het leuk vinden als ik langskom in Shanghai.
    Of, zou het zelf mogelijk zijn om een paar nachtjes op een luchtbedje te slapen?
    Dan zouden wij drieen de kosten een beetje kunnen drukken. (geen idee hoe duur een hotel is).....

    Ik zou het super tof vinden om je weer even te zien.
    En nu, moet ik weer heel snel verder met werk.



    Heel veel liefs en knuffels. Sharmila


  • 08 Maart 2013 - 09:25

    Lieke:

    Ohhh wat was het gezellig en wat voelde het weer snel gewoon!
    gelukkig zijn jullie over een aantal maanden weer heeeeel lang in NL.
    We tellen gewoon weer af!
    tot snel lieve fam. Dekkers... missen jullie!
    ps. Willem, Art wil graag kikkers met je vangen in de zomer.
    pps. Tessa, zorg je dat je twee staartjes kan als je terug komt?
    ppps. Lynn, Tijn had geen knuffel van jou gekregen toen jij naar huis ging!
    pppps. Linda, heb je al een nieuw uitje bedacht voor de zomer? weer lekker met zn 2?
    ppppps. Hans, werk eens een beetje door! (ohh en onze router doet nog steeds raar :( )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Shanghai

.

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Een nieuw avontuur

31 Maart 2014

Weer 4 maanden voorbij!

05 Januari 2014

Begin van het nieuwe jaar!

24 September 2013

Alweer een paar maanden voorbij!

19 Mei 2013

Familie Dekkers/ vd Sande
linda

Actief sinds 23 Mei 2012
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 72801

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 08 September 2014

Singapore

18 Juni 2012 - 13 Augustus 2014

Shanghai

Landen bezocht: